İnternet Reklamcılığı Nedir | İ&R İnternet Reklamcılığı Ajansı ®

İnternet Reklamcılığı Nedir

Home » İnternet Reklamcılığı Nedir

İnternet Reklamcılığı

      İnternet Reklamcılığı Nedir ?

İnternet mecrasının bir önceki yıla göre %33 artış ile 2010’da reklam pastasından 410 milyon TL tutarında pay aldığı tahmin edilmektedir. İnternet reklamcılığının, televizyon ve gazete reklamlarından sonra 3. sıraya yerleştiğini görmekteyiz. Bir kaç rakam vererek vererek göstermek gerekirse ;
Kaynak: DYH Reklam Araştırma

Bu trend giderek internet reklamcılığının lehine doğru gitmektedir, desek yanılmış olmayız herhalde. Bu gelişmelerin ışığında uzmanlık gerektiren yeni bir reklamcılık alanına ihtiyaç duyulduğu aşikârdır.

   İnternet reklamcılığının ölçümlerinin ve geri dönüşlerinin daha sağlıklı ve kolay bir şekilde takip edilebilmesi ve aynı zamanda uygun maliyetlerde reklam çözümlerini içinde barındırması bu reklam yöntemini daha cazip hale getirmektedir.

   Reklam verenler internet reklamlarını kendileri takip edebildikleri gibi bir reklam ajansı ile de çalışabilmektedir. Reklam sektörü; tv, gazete, outdoor , dergi ve radyo reklamlarını yöneten ajansların yanı sıra internet reklamcılığı konusunda uzman ajanslarında kurulmasına gereksinim duymuştur. Grubumuz bu ihtiyacın karşılanması amacıyla 2005 yılından beri yürüttüğü bilişim sektörü çalışmalarını internet reklamcılığı alanına kaydırmış ve 2009 yılında yeni markası olan “ İ&R İnternet Reklamcılığı Ajansı ” markasını tescil ettirmiştir.

 

   İnternet reklamcılığı ve özellikle Google reklam platformu Adwords ve Adsense sistemlerinin en büyük avantajı sizi direkt hedef kitleyle buluşturmasıdır. İnternet reklamcılığı en başta ölçülebilir ve ölçülebilirliği güvenilir bir reklam yöntemidir. Demografik hedeflemeler diğer reklam yöntemlerine göre daha etkili belirlenebilmektedir. Profesyonel bir internet reklamcılığı kampanyasıyla düşük bütçelerle internette reklam vermeye ve geri dönüş elde etmeye başlayabilirsiniz. İnternette reklam vermek istediğinizde, sonuç hedefli mi yoksa marka hedefli mi çalışma yaptığınıza göre kolaylıkla reklam politikanızı belirleyebilirsiniz. Sonuç hedefli dar kapsamlı çalışmalarda düşük bütçelerle hızlı ve etkili bir geri dönüşüm elde edebilirsiniz. Daha büyük bütçelere sahipseniz etkili bir marka çalışması da yapabilirsiniz. İnternette reklam vermeye karar verdiğinizde başvurabileceğiniz başlıca reklam verenler; google , facebook, msn, bing, mynet, yahoo, adtech ve bunlardan bağımsız reklam veren binlerce hatta küresel milyonlarca internet sitesidir. İnternet reklamcılığında SEO ve SEM konularını birbiriyle karıştırmamak gerekir. Bu konularla alakalı SEO Nedir ? ve SEM Nedir ? başlıklı makaleleri okuyabilirsiniz. Ayrıca Googl’ ın sponsor reklam platformu Adwords hakkında daha fazla bilgi için ” Adwords Nedir ” makalesini okuyabilirsiniz.

Sizde internet üzerinde görünür olmak istiyorsanız.

Merak ettiklerinizi bize sorabilirsiniz. Sorun, cevaplayalım.

Adınız (gerekli)

Telefon (gerekli)

İletiniz

Comments & Responses

Comments are closed.